În luna decembrie, vânzările de dulciuri din România se triplează, iar producătorii se aşteaptă în acest an la vânzări în uşoară creştere faţă de decembrie 2015, lună în care s-au vândut peste 7,4 milioane de kilograme de produse în valoare de 43 de milioane de euro, arată un studiu de piaţă prezentat miercuri de producătorul polonez de biscuiţi şi napolitane Dr Gerard.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“Ne aşteptăm ca şi în acest vânzările din luna decembrie să se tripleze faţă de celelalte luni de peste an pe toată categoria de dulciuri”, a declarat Otilia Stânciu, country manager al Dr Gerard România.

Compania estimează că vânzările din luna decembrie 2016 vor creşte uşor faţă de aceeaşi perioadă din 2015.

Piaţa românească de dulciuri ajunge la circa 500 milioane euro într-un an, ceea ce înseamnă circa 3 milioane de tone de produse, estimează Dr Gerard.

Cele mai mari vânzări sunt înregistrate, în România, la ciocolată, biscuiţi şi napolitane.

Potrivit unui studiu realizat de Retail Zoom şi prezentat de producătorul Dr Gerard, în luna decembrie din 2015 vânzările de dulciuri din retailul modern autohron au fost de peste 43 de milioane de euro, ceea ce a însemnat 7,4 milioane de kilograme de produse, din care ciocolata este pe primul loc în ceea ce priveşte valoarea.

Biscuiţii au ocupat prima poziţie după volum, cu o cotă de 24,3%, şi a doua poziţie ca valoare, cu 16,4%. Napolitanele au reprezentat 7,1% din valoare şi 10,3% din volum. 

În ceea ce priveşte consumul din România, peste 40% dintre consumatori preferă o gustare dulce între mese, napolitanele şi biscuiţii fiind principalele alegeri.

În categoria gustărilor de peste zi, cel mai popular este biscuitele sandwich ambalat în pachete pentru consum individual (între 30-50 g/ pachet). 

Dr Gerard România a intrat pe piaţa din România din octombrie 2015 şi produce trei categorii de produse: biscuiţi dulci, napolitane şi biscuiţi săraţi.

”Intrarea pe piaţa din România s-a produs cu sortimente din toate cele trei categorii în retailul tradiţional după care, în scurt timp, au urmat primele reţele de retail modern: Mega Image, Carrefour şi Auchan. De curând şi reţeaua de magazine C&C Selgros a început parteneriatul cu Dr Gerard. Estimăm pentru 2016 o cifră de afaceri în România de peste 4 milioane de euro, aferentă unui volum de aproximativ 2.000 de tone de produse”, a declarat directorul general Dr Gerard Group, Jarosław Zawadzki.

Compania se aşteaptă ca în 2017 cifra de afaceri a subsidiarei din România să crească cu 20% faţă de anul acesta. 

Principalii competitori ai Dr Gerard pe piaţa românească a biscuiţiilor sunt companiile Mondelez, Croco şi Tymbark, în timp ce principalii concurenţi pe piaţa napolitanelor sunt Alka şi Nestle.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.