Compania de curierat DPD România a anunţat joi că, în urma investiţiilor de 1,5 milioane de euro realizate anul trecut în extinderea capacităţii logistice şi în software, estimează o creştere cu 20% a cifrei de afaceri în 2018 şi peste 11 milioane de colete livrate pe parcursul anului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”În 2017, compania s-a menţinut pe un trend ascendent, cu o cifră de afaceri raportată la finalul anului de 26,8 milioane de euro. Pentru 2018, compania va investi circa 1 milion de euro în diverse zone ale afacerii, dintre care menţionăm deschiderea a două centre logistice, în Arad şi Craiova”, se arată în comunicat.

Reprezentaţii DPD România se aşteaptă ca piaţa locală de curierat să valoreze jumătate de miliard de euro, în 2018, faţă de 430 de milioane euro, în 2017.

”Putem vorbi de o maturitate şi de o stabilitate a pieţei locale de curierat. Pentru anul în curs, estimăm că ne vom apropia de jumătate de miliard de euro. În continuare, e-commerce-ul va fi principalul motor de creştere, susţinut de industriile de fashion, IT&C, food sau home&deco, care generează peste 50% din livrări”, a declarat Lucian Aldescu, directorul general al DPD România.

În 2017, ponderea livrărilor naţionale a fost de peste 75% din total, iar topul zonelor din care s-au trimis, anul trecut, cele mai multe colete în ţară este condus de regiunea Bucureşti-Ilfov, cu 27% din total, urmată de judeţul Cluj, cu aproximativ 9%, Timiş, cu 8%, Constanţa, cu 7% şi Iaşi, cu 6%, potrivit companiei. În ceea ce priveşte livrările internaţionale realizate de curierii DPD în 2017, topul ţărilor cu cele mai multe livrări este condus de Ungaria (26%), Germania (22%), Italia (10%) şi Bulgaria (9%).

”Principalul motor de creştere a afacerii DPD în 2017 a fost e-commerce-ul, iar industriile care au generat cele mai multe livrări au fost cele de fashion, telecom, IT&C, electro, beauty şi home&deco. Ponderea livrărilor la nivelul întregului an a rămas echilibrată, 48.5% dintre colete au fost trimise de sectorul B2B şi 51.5% de segmentul B2C”, se arată în comunicat.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.