Distribuitorul de mobilier de birou Workspace Studio, partener unic acreditat al Herman Miller în România, anunţă intrarea pe piaţa de retail online cu produse ergonomice, după afaceri de 6,5 milioane de euro în primele nouă luni.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Workspace Studio, companie specializată în soluţii de amenajare orientate către ergonomie şi partener unic acreditat al Herman Miller în România, anunţă intrarea pe piaţa de retail online după o investiţie de 100.000 de euro în platformă şi stocurile iniţiale dedicate. În primele nouă luni ale acestui an, Workspace Studio a avut o cifră de afaceri de 6.5 milioane de euro", anunţă compania.

Contextul actual şi creşterea cererii de mobilier ergonomic pe segmentul rezidenţial în ultimele şase luni a determinat Workspace Studio să se extindă pe piaţa de retail cu un magazin online care cuprinde produsele cele mai solicitate de acest segment de clienţi.

Astfel, în oferta de produse a shopului online au fost introduse într-o primă etapă scaune ergonomice Herman Miller, produse pentru care interesul a crescut cu 300% în perioada martie – septembrie 2020.

Compania vizează ca până la finalul anului magazinul online să genereze vânzări de peste 100.000 de euro. În contextul în care mulţi angajaţi continuă munca de acasă, interesul pentru scaunele ergonomice este în continuă creştere, având în vedere nevoia de a amenaja un spaţiu de lucru confortabil şi ergonomic în locuinţă pentru a-şi menţine productivitatea şi sănătatea, spun reprezentanţii companiei.

"Noua realitate de pe piaţa muncii oferă o perspectivă clară: angajaţii care lucrează remote au nevoie de confortul de la birou. Fie că vorbim despre scaun, masa de lucru, de iluminat sau alte elemente, aceştia nu pot performa într-un spaţiu improvizat. Acest aspect este reflectat inclusiv în solicitările companiilor care în mod tradiţional erau orientate către angajaţi şi care au acordat acestora bugete pentru amenajarea unui spaţiu de lucru confortabil acasă", declară Horaţiu Didea, managing partner Workspace Studio.

Investiţia în extinderea către zona B2C a fost de 100.000 de euro, direcţionată către platforma online şi stocurile iniţiale de scaune Herman Miller dedicate acestui segment de public. Aceasta continuă direcţia de dezvoltare a portofoliului de produse care se adresează segmentului rezidenţial abordată de Workspace Studio în prima jumătate a acestui an, odată cu introducerea a peste 200 de produse de mobilier Hay.

"Munca de acasă va rămâne predominantă pentru o bună parte din angajaţi, iar pe termen lung aceştia au nevoie de staţii de lucru ergonomice în locuinţă pentru a rămâne productivi. Estimăm că în 3 ani segmentul B2C va ajunge să genereze o cifră de afaceri de circa 1 milion de euro anual şi să reprezinte o pondere semnificativă în totalul operaţiunilor Workspace Studio", precizează Horaţiu Didea.

Workspace Studio este distribuitor de mobilier de birou de înaltă calitate şi ergonomie şi dealer partner autorizat unic al Herman Miller în România.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.