Crossover, un startup din SUA care a introdus în mod oficial în România modelul de lucru 100% “remote”, estimează că va plăti în acest an colaboratorilor locali patru milioane de dolari şi vrea să-şi extindă prezenţa prin recrutarea mai multor români talentaţi, cu experienţă şi calităţi de lider la cel mai înalt nivel, în special în sectorul IT, care să lucreze “de acasă”, informează un comunicat la comoaniei dat publicităţii marţi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Compania are un model de business unic bazat pe misiunea de a transforma societatea globală prin asigurarea aceloraşi condiţii de muncă, inclusiv aceeaşi remuneraţie, în mod transparent pentru profesioniştii care doresc să valorifice oportunităţile existente la nivel mondial pentru a-şi dezvolta cariera, indiferent de locaţia acestora.

Prin urmare, Crossover oferă colaboratorilor din întreaga lume, inclusiv din România, salarii brute cuprinse între 2.500 şi peste 16.500 de dolari pe lună, respectiv între 30.000 şi 200.000 de dolari pe an, strict pe baza competenţelor profesionale dovedite în timpul procesului riguros de testare. Poziţiile Crossover implică responsabilităţi şi calităţi de lider semnificative, iar veniturile cresc pe măsură ce colaboratorii sunt mai bine pregătiţi din punct de vedere tehnic întrucât clienţii companiei sunt interesaţi să colaboreze în special cu programatori şi arhitecţi software.   

Evenimente
26 mai Energy Road - Energie la tine acasă
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

“Evoluţia sectorului IT din ultimii 10 ani a determinat schimbări majore în modelul de afaceri al companiilor din majoritatea sectoarelor economice. Presiunea tehnologiei se resimte semnificativ şi pe piaţa muncii. Oamenii îşi doresc tot mai multă flexibilitate, stimulente financiare şi îndatoriri diversificate care să le permită să se dezvolte profesional. Talentul şi competenţele nu au legătură cu locaţia geografică. Ne dorim să ajungem la 1.000 de colaboratori în România, inclusiv 200 de persoane cu pregătire la cel mai înalt nivel în domeniul IT. Platforma Crossover ne permite nu doar să selectăm cei mai buni profesionişti, ci şi să le oferim acestora instrumente şi traininguri care să le asigure o carieră pe termen lung în cadrul companiei”, a declarat Andy Tryba, CEO şi Fondator Crossover.  

Platforma Crossover poate fi accesată de candidaţi, colaboratori şi account manageri Crossover, precum şi de reprezentanţi ai clienţilor companiei, în condiţiile în care a fost dezvoltată pentru a asigura trei funcţionalităţi diferite: testarea riguroasă a candidaţilor prin utilizarea unor serii de algoritmi şi scenarii care testează competenţele necesare pentru poziţia la care se aplică; autoevaluarea permanentă pentru colaboratorii Crossover, prin oferirea de date detaliate privind performanţele profesioniştilor cu competenţe similare pentru îmbunătăţirea continuă a propriilor rezultate; stimularea dezvoltării unei cariere pe termen lung, prin aplicaţia de tip “market-place” unde clienţii Crossover pot selecta persoanele cu anumite competenţe  care sunt disponibile pentru a lucra la un proiect nou.

Crossover, startup înfiinţat în 2014, îşi propune să reprezinte legătura între marile companii din State şi cei mai talentaţi şi calificaţi profesionişti din întreaga lume, în special din sectorul IT, care vor lucra 100% la distanţă (“remote”).

Ca şi proces, clienţii şi account managerii Crossover selectează persoanele cele mai potrivite pentru a lucra la dezvoltarea unui anumit plan, care ulterior formează o echipă prin utilizarea anumitor aplicaţii special create pentru a-i ajuta să finalizeze cu succes proiectele dorite de companii contractoare.

În prezent, compania are peste 1.500 de oameni din 85 de ţări diferite care lucrează “full-time” de oriunde doresc şi se extinde rapid întrucât cererea clienţilor continuă să crească în condiţiile în care echipele formate datorită modelului de business Crossover au performanţe cu 50% mai ridicate şi generează costuri cu 50% mai reduse.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.