Silvia-Dana Bogdan, Head of Corporate Engagement la Şcoala de Valori, a vorbit la dezbaterea "Suntem pregătiţi pentru o nouă revoluţie a job-urilor?" din cadrul conferinţei "Provocările HR-ului în era GIG Economy", organizată de agenţia de presă News.ro, despre alternative de educaţie, programe optime care să crească potenţialul profesorilor, despre conştientiezarea părinţilor, elevilor şi profesorilor faţă de actul educativ.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Ne propunem, pe lângă angajabilitatea tinerilor şi conştientizarea profesorilor, a elevilor, a părinţilor de necesitatea şi imperativitatea unor programe care să-i ajute pe tineri să descopere cine sunt şi să înceapă să facă schimbări la nivel personal, astfel încât să fie capabili să devină autonomi şi să înceapă să acţioneze etic şi să facă schimbări semnificative în societate, de cealaltă parte, avem programe care cresc potenţialul profesorilor care doresc să iasă din pluton şi să înceapă în zona de migrare formală să implementeze metode de învăţare formală. Aici ne lovim, pe de o parte de autosuficienţă, şi de cealaltă parte de blocaje legate de modalitatea în care sistemul nu-i lasă să funcţioneze. Dacă dumneavostră aţi văzut sistemul să mi-l arătaţi şi mie!", a spus Silvia-Dana Bogdan. 

Reprezentanta Şcolii de Valori crede că ar trebui să "ajutăm profesorii şi părinţii pentru că sunt primii responsabili de actul educaţional". "În zona de licee tehnologice problematica este extraordinar de dificilă şi vine pe un fond social şi familial precar, şi ca atare micile victorii sunt mici, dar de impact", este concluzia specialistei. 

Şcoala de Valori lucrează cu partenerii la micşorarea fracturii între companii, piaţa muncii şi sistemul universitar, respectiv preuniversitar. 

"Din păcate, statistica arată că 98% dintre profesoriii din România sunt foarte buni în pedagogie, spre deosebire de 68% din profesorii finlandezi care consideră că sunt cei mai buni în pedagogie şi de asemenea 100% dintre profesorii intervievaţi din România au considerat că sunt cei mai buni în materia pe care o predau. Dacă există genul acesta de răspuns ne putem da seama de ce genul acesta de programe nu funcţionează şi aici soluţia vine de la efort al tuturor stakeholderilor care ar trebui să pună presiune pe acest sistem", a precizat Silvia Bogdan.

"Sunt copii care nu au trecut niciodată pragul unei companii. Ei nu ştiu decât că sunt nişte oameni acolo care lucrează, care sunt extraordinar de bine pregătiţi, care-i tratează cu atâta condescendenţă încât nici măcar nu le vorbesc, asta este ce spun copii. Sunt copii cu vârste de peste 22 de ani care nu conştientizează că dacă învaţă la psihologie pot să se angajeze într-o corporaţie de inginerie", a adăugat ea. 

Conferinţa „PROVOCĂRILE HR-ULUI ÎN ERA “GIG ECONOMY”. Strategii şi soluţii pentru managerii de HR” organizată de News.ro reuneşte specialişti în resurse umane, care discută despre principalele trenduri în HR în 2017, provocările pe care le aduce era “GIG ECONOMY” managerilor din domeniu şi cum transformă tehnologia piaţa muncii şi procesele tradiţionale de HR.

Conferinţa PROVOCĂRILE HR-ULUI ÎN ERA “GIG ECONOMY vine cu un concept complex, evenimentul îmbinând paneluri, sesiuni de keynote şi un workshop susţinut de Michael Armstrong, unul dintre cei mai influenţi specialişti în HR din Marea Britanie.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.