DocProcess, lider în automatizarea proceselor de business în România, a anunţat marţi deschiderea unui birou comercial în Statele Unite ale Americii, precizând că pe piaţa din SUA, pandemia globală a schimbat modul în care companiile funcţionează şi colaborează între ele şi cu instituţiile publice.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Biroul din Austin este cea de-a treia locaţie deschisă de DocProcess în afara României. În 2018, compania a inaugurat un centru de cercetare şi dezvoltare în Grenoble, Franţa, iar în aprilie 2020 compania a deschis un birou comercial în Paris. Din numărul total de 63 angajaţi DocProcess, 17 lucrează în birourile din afara României.

"DocProcess, lider în automatizarea proceselor de business în România, anunţă deschiderea unui birou comercial în Statele Unite ale Americii. Biroul din Austin, Texas, va fi condus de Salim Sunderji, recent numitul CEO la nivelul grupului", a informat compania.

Salim Sunderji va conduce biroul din Austin şi se va concentra pe construirea unei echipe locale şi atragerea de clienţi noi pe piaţa americană.

"Odată cu intrarea Morphosis Capital în acţionariatul DocProcess, am dezvoltat împreună o strategie de expansiune a companiei pentru a deveni un jucător global. Ne dorim să fim prezenţi pe pieţe importante din întreaga lume nu doar prin serviciile pe care le oferim, dar şi prin puncte de lucru locale. Deschiderea unui birou comercial în SUA reprezintă un pas natural în dezvoltarea noastră, piaţa americană fiind recunoscută pentru deschiderea către tehnologie, în special pentru produse şi soluţii de automatizare a afacerilor”, a declarat Liviu Apolozan, preşedinte şi VP Strategie, DocProcess.

Pe lângă dezvoltarea operaţiunilor din SUA, Salim Sunderji este responsabil şi pentru stabilirea de parteneriate globale şi extinderea serviciilor DocProcess în Marea Britanie, Orientul Mijlociu şi India.

„Avem în vedere realizarea unor parteneriate cu diverşi integratori pentru a accelera împreună utilizarea suitei de soluţii DocProcess de către companiile de pe piaţa americană. Beneficiul major oferit de platforma de Business Ecosystem Automation a DocProcess este că se adresează tuturor tipurilor de companii, indiferent de industria în care activează. Fără să îşi modifice infrastructura de lucru sau procesele interne, prin intermediul soluţiilor noastre personalizate, companiile îşi pot îmbunătăţi şi eficientiza activitatea. Mă aştept ca soluţiile DocProcess să fie la mare căutare pe piaţa SUA, unde pandemia globală a schimbat modul în care companiile funcţionează şi colaborează între ele şi cu instituţiile publice”, a menţionat Salim Sunderji, CEO şi coordonatorul biroului din SUA al DocProcess.

Având în vedere rapiditatea cu care transformarea digitală ajunge să fie din ce în ce mai importantă pentru companiile din întreaga lume, DocProcess se aşteaptă ca solicitările pentru automatizare şi eficientizare a fluxurilor de lucru să crească exponenţial pe piaţa americană, europeană, în Orientul Mijlociu şi Asia. Conform unui sondaj PwC, 48% din directorii financiari (CFO) au în agendă accelerarea iniţiativelor de automatizare şi implementarea lucrului de la distanţă, iar 49% din directorii executivi (CEO) vor mări semnificativ bugetele de investiţii pentru transformare digitală.

Principalele beneficii ale implementării platformei de Business Ecosystem Automation a DocProcess sunt accelerarea proceselor operaţionale prin reducerea considerabilă a numărului de ore lunare pentru procesarea facturilor şi plăţilor, economiile de numerar, precum şi o mai bună luare a deciziilor datorită accesului la date de calitate şi în timp real.

"Implementarea transformării digitale conduce către o mai mare agilitate, flexibilitate şi scalabilitate prin extinderea rapidă a numărului de clienţi, parteneri sau furnizori fără a fi nevoie de angajarea de personal suplimentar. În contextul modelului de muncă de la distanţă devenit din ce în ce mai popular din anul 2020, platforma de Business Ecosystem Automation oferă conectivitate oricând şi de oriunde atâta timp cât există o conexiune la internet", spun reprezentanţii companiei.

Compania livrează soluţii de automatizare unor companii globale precum Carrefour, Cora, Mondelez, Strauss, eMAG şi unor companii antreprenoriale româneşti precum E-Boda, Altex şi Flanco.

DocProcess oferă soluţii de Business Ecosystem Automation de ultimă generaţie care ajută companiile să eficientizeze şi să automatizeze procesele.

Înfiinţată în 2005 de Liviu Apolozan, DocProcess are birouri în Bucureşti, Braşov, Paris, Grenoble şi Austin.

 


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.