Compania lituaniană Apex Alliance Hotel Management a anunţat, luni, că a deschis primul hotel Marriott din România sub brandul Courtyard, de 4 stele, în zona financiară a Capitalei, o investiţie de 22,5 milioane de euro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Noul Courtyard Bucharest Floreasca este recomandat pentru cei care călătoresc în interes de afaceri, pentru întâlniri, conferinţe şi evenimente, precum şi pentru cei care călătoresc de plăcere.

Cu acest nou hotel, Apex îşi consolidează poziţia pe piaţa din România, Courtyard fiind primul dintre cele trei unităţi ce se deschid sub brandul Marriott în următorul an. Construcţia hotelului a durat 3 ani, inclusiv partea de proiectare, iar investiţia s-a ridicat la aproape 22,5 milioane de euro.

Courtyard Bucharest Floreasca pune la dispoziţia oaspeţilor 259 de camere, dispuse pe 13 etaje. Camerele sunt dotate cu birouri, sisteme de iluminat suplimentare şi scaune ergonomice. Hotelul dispune de asemenea de 7 săli de conferinţă, ce pot găzdui în total 538 de persoane.

Durata medie a şederii în noul hotel este estimată la 2 nopţi, iar în următoarele luni se estimează ca rata de ocupare să ajungă la 60%. Preţurile pornesc de la 70 de euro/cameră şi vor fi aliniate cu piaţa în lunile ce urmează.

Odată cu hotelul, Courtyard Bucharest Floreasca deschide de asemenea restaurantul Solt Dining, din categoria premium casual, cu un meniu bazat pe ingrediente locale premium şi inspirat de conceptul noii bucătării nordice. Cu o capacitate de 84 de persoane, restaurantul oferă servicii complete – mic dejun, prânz şi cină – într-o manieră flexibilă, adaptată nevoilor clientului modern, care călătoreşte mult, atât în interes de afaceri, cât şi personal.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.