Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR, fosta CNADNR), a demarat achiziţia publică a contractului de revizuire a studiului de fezabilitate şi elaborare a proiectului tehnic pentru autostrada Târgu Neamţ - Iaşi – Ungheni, parte din autostrada Târgu Mureş – Ungheni (A8), potrivit unui comunicat publicat luni.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Autostrada A8, cu o lungime de 310 kilometri, va lega Moldova de Transilvania, traversând Carpaţii Orientali.

Ministrul Transporturilor, Sorin Buşe, a declarat recent, într-un interviu pentru News.ro, că licitaţia privind studiul de fezabilitate pe tronsonul Tîrgu Neamţ - Ungheni va fi finalizată până în 15 noiembrie.

CNAIR a anunţat că a trimis documentaţia către Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP), spre validare.

”CNAIR a demarat achiziţia publică a contractului "Revizuire Studiu de Fezabilitate si Elaborare Proiect Tehnic pentru Autostrada Tg. Neamţ - Iaşi - Ungheni". Documentaţia de atribuire a fost transmisă la ANAP, care are un termen de 10 zile lucrătoare pentru verificarea acesteia”, se arată în comunicat.

În 30 septembrie, CNAIR a demarat achiziţia de contracte de proiectare pentru drumurile de mare viteză Ploieşti – Buzău, Buzău – Focşani şi Focşani - Bacău. Acestea au fost retransmise în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) în data de 28 octombrie. În prezent, acestea sunt în curs de verificare de către ANAP.

Ulterior, în 3 octombrie, CNAIR a demarat achiziţia publică a contractului de elaborare a studiului de fezabilitate şi proiect tehnic pentru drumul expres care face legătura între autostrada Bucureşti-Borş (A3) şi aeroportul Henri Coandă. Aceasta a fost retransmisa în SEAP in data de 3 noiembrie 2016, fiind în curs de verificare de către ANAP.

În 12 octombrie 2016, CNAIR a demarat achiziţia publică pentru studiul de fezabilitate şi proiect tehnic pentru drumul de mare viteză Bacău – Paşcani, retransmisă în SEAP în data de 3 noiembrie.

”Toate aceste proiecte noi vor fi licitate pentru studiu de fezabilitate, proiect tehnic şi autorizaţie de construcţie astfel încât proiectantul să aleagă o soluţie cât mai bună fără să ţină cont de eventualele constrângeri din partea antreprenorului. Acest tip de constrângeri ar avea ca rezultat adoptarea unor soluţii tehnice ieftine”, se arată în comunicat.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.