Mult mediatizata platformă de socializare audio, Clubhouse, a început procesul de extindere a disponibilităţii, cu planuri pentru disponibilitate globală până la sfârşitul săptămânii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

La doar o săptămână după ce, în sfârşit, s-a lansat pe Android, dar doar în Statele Unite, Clubhouse anunţă planurile de extindere globală, extindere care va începe de marţi.

Astfel, din a doua zi a acestei săptămâni, Clubhouse va fi disponibilă în Brazilia, Japonia şi Rusia. Până cel târziu vineri, serviciul va fi accesibil şi în India şi Nigeria, iar, până la finele săptămânii, va fi disponibil “în restul lumii”.

În ciuda extinderii globale, platforma socială va funcţiona în continuare pe baza unui sistem de invitaţii, în care utilizatorii pot accesa platforma doar dacă beneficiază de o invitaţie.

Dată fiind extinderea globală şi, mai ales, scăderea drastică a ritmului de creştere în ultimele luni, renunţarea la invitaţii şi deschiderea porţilor pentru toată lumea pare un pas logic şi doar o chestiune de timp.

Evaluată 4 miliarde de dolari, Clubhouse a avut vârful de performanţă de până acum în luna februarie. Atunci, după ce la discuţiile din cadrul platformei au participat personalităţi precum Elon Musk şi Mark Zuckerberg, serviciul a atras 9,6 milioane de download-uri.

A scăzut, apoi, treptat, la 2,7 milioane de download-uri în martie şi doar 922.000 în aprilie.

Dincolo de scăderea numărului de utilizatori noi, care ar putea fi remediată prin lansarea globală şi, ulterior, renunţarea la invitaţii, Clubhouse trebuie să se lupte şi cu clonele sale. Companii precum Twitter şi Facebook au lansat deja produse similare, care ar putea “mânca” din piaţa Clubhouse.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.