ING Bank a anunţat sâmbătă noapte că a remediat problemele tehnice apărute în cursul după-amiezii, iar reţeaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING şi serviciul Home’Bank sunt din nou disponibile.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Serviciile ING sunt funcţionale. Acum şi tranzacţiile cu cardul la comercianţi şi la bancomat sunt disponibile", a precizat banca, într-o notă tranmisă News.ro.

Clienţii români ai băncii olandeze au semnalat sâmbătă după-amiază că nu pot folosi mai multe setvicii ale ING. 

Cei care sună la bancă pentru a obţine informaţii au acces la un mesaj al unui robot telfonic: "În acest moment întâmpinăm op problemă tehnică  generală. Vă cerem scuze pentru situaţia creată şi vă asigurăm că specialiştii noştri o vor soluţiona în cel mai scurt timp posibil".

Reprezentanţii băncii au precizat ulterior cauzele problemei.

"Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13.00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situaţii tehnice neprevăzute, atât reţeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING, cât şi serviciul Home’Bank au devenit indisponibile", a precizat banca, în documentul transmis presei. 

Banca avea 866.000 de clienţi activi în România la finalul lui 2015, după ce a atras 96.000 de clienţi noi anul trecut.

ING este una dintre cele mai mari 10 bănci din România, aflându-se pe locul şapte la finalul anului 2015 după active, cu o cotă de piaţă de 6,3%. 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.