Magazinul online de produse IT evoMAG a înregistrat de Black Friday vânzări de 3,6 milioane euro, în creştere cu 20% faţă de anul trecut, însă sub nivelul estimat de 4,5 milioane euro. Aproape trei sferturi dintre clienţi au fost bărbaţi, iar dintre cei care au optat să plătească cumpărăturile cu cardul, jumătate au preferat să achite în rate.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Retailerul a vândut cel mai mult smartphone-uri, televizoare, gadget-uri, laptopuri şi electrocasnice mici. 

Site-ul evoMAG a înregistrat în cele cele trei zile de Black Friday, desfăşurat între 18 şi 20 noiembrie, peste 800.000 de vizite.

Vârful de trafic a fost atins imediat după startul campaniei, vineri la ora 00:10, când pe site erau peste 35.000 de vizitatori unici simultan.

După prima zi de Black Friday, se epuizase deja peste 60% din stocul de produse aflate la promoţie.

Retailerul IT a consemnat, totodată, o creştere de 70% a valorii medii a unei comenzi faţă de anul trecut, la 850 de lei.

Din totalul cumpărătorilor, 41% au fost din Bucureşti, 6% din judeţul Cluj, 5% din Timiş şi câte 4% din Iaşi şi Braşov.

Magazinul online de produse IT evoMAG, deţinut de firma Evolution Prest Systems, mizase pe vânzări de aproximativ 4,5 milioane de euro în perioada de Black Friday, în creştere cu 50% faţă de vânzările de anul trecut din cadrul aceluiaşi eveniment.

Cele mai mari companii care au oferit reduceri cu ocazia Black Friday în România sunt eMag.ro, evoMag, Elefant.ro, Flanco, Ikea sau Carrefour.

evoMAG a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 18,5 milioane de euro, iar magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.