Miniprix, unul dintre cei mai mari retaileri de fashion din Romania, a anunţat, miercuri, că a încheiat campania de reduceri de Black Friday din acest an cu o dublare a vânzărilor, comparativ cu cea de anul trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Astfel, în perioada 15 – 18 noiembrie, Miniprix a înregistrat 6.500 de comenzi, aproape dublu faţă de numărul comenzilor procesate în ediţia de anul trecut a Black Friday.

”Strategia abordată anul acesta a fost să facem totul cu măsură. Ne-am îndreptat atenţia către valoarea produselor şi am comunicat mai atent clienţilor noştri, fără să ne folosim de eternele şi insistentele mesaje de marketing, care invadează piaţa în această perioadă. Am ales cu grijă produsele, însă nu înainte de a ne asigura că avem şi mărfuri noi, la preţuri ce ne-au consacrat”, a spus directorul operaţional al Miniprix, Anca Bahna.

Este pentru al doilea an la rând când Miniprix a intrat în campania de Black Friday folosind platforma VTEX, prima oară fiind anul trecut, la puţin timp după implementare. Atunci, rata de conversie s-a dublat, crescând de la 2,11% în 2016 la 4,29% în 2017. În acest an, rata de conversie a crescut, în Black Friday, la 4,33%, potrivit companiei.

”Instrumentele, pe care ni le pune această platformă la dispoziţie, ne-au ajutat mult să eficientizam timpii de lucru în departamentele implicate în eveniment, stabilitatea site-ului, indiferent de volumul traficului, şi, nu în ultimul rând, experienţa bună de cumpărare oferită clientului”, a mai spus Anca Bahna.

De Black Friday, Miniprix a înregistrat pe site peste 80.000 de utilizatori, în creştere cu aproape 50% faţă de campania de Black Friday de anul trecut.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.