Autoritatea antitrust din Italia a declarat luni că analizează modul în care cea mai mare companie de utilităţi din ţară, Enel, a comunicat clienţilor săi autohtoni creşterile recente ale preţurilor gazelor şi energiei, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Autoritatea a declarat că din ianuarie a primit plângeri de la peste 600 de clienţi şi companii mici cu privire la creşterile facturilor pentru energie efectuate de Enel Energia, deţinută integral de Enel, pentru perioada octombrie 2023-ianuarie 2024.

Clienţii s-au plâns de lipsa unei comunicări clare şi scrise din partea Enel pentru a-i informa cu privire la viitoarele creşteri de preţuri, lucru care i-a lipsit de şansa de a renunţa la contracte şi de a trece la alt furnizor.

Enel Energia a declarat într-un comunicat că crede că a acţionat întotdeauna în deplină conformitate cu reglementările primare şi sectoriale, precum şi cu reglementările contractuale.

Firma a spus că este încrezătoare că va putea demonstra corectitudinea deplină a acţiunilor sale.

Sub noul director general Flavio Cattaneo, Enel, controlată de stat, a raportat o creştere cu 12% a câştigurilor sale ordinare înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare (EBITDA) în 2023, la 22 de miliarde de euro, datorită creşterii activităţii sale de servicii pentru persoane fizice din Italia.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.