Atria Urban Resort, complexul rezidenţial dezvoltat, lângă lacul Străuleşti, de antreprenorii Liviu şi Eugen Lepădatu în parteneriat cu SIF Moldova, a anunţat luni că a vândut deja 25% din cele 398 de apartamente construite în faza a doua a proiectului imobiliar estimat la peste 100 de milioane de euro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

75% din suprafaţa complexului reprezintă spaţii deschise şi amenajări pesiagistice.

”Atria Urban Resort, complexul rezidenţial dezvoltat, în vecinătatea lacului Străuleşti, de antreprenorii Liviu şi Eugen Lepădatu în parteneriat cu SIF Moldova, a vândut deja 25% din cele 398 de apartamente construite în faza a doua a proiectului imobiliar estimat la peste 100 de milioane de euro, în total. Situat în nord-vestul Capitalei, complexul Atria Urban Resort este unul unul dintre puţinele proiecte rezidenţiale din Bucureşti construite pe principii de sustenabilitate urbană, master planul fiind realizat de o companie specializată în planificare comunitară din Londra iar proiectul de o firmă de arhitectură locală. Astfel, construcţiile destinate locuirii vor reprezenta doar 25% din cele 9 ha suprafaţa totală a proiectului, restul de 75% reprezentând spaţiu liber cu elemente peisagistice complexe”, a anunţat dezvoltatorul.

Planificat să fie dezvoltat în patru etape, până la finalul anului 2023, proiectul rezidenţial numără în prezent 558 de apartamente dintre care primele 160 au fost finalizate şi vândute în proporţie de 95%, până la mijlocul acestui an.

”Complexului de 12 milioane de euro reprezentând Faza I a proiectului i se adaugă 31 de milioane de euro reprezentând valoarea construcţiei şi amenajării celor 398 de apartamente şi spaţiului verde aferent  din Faza II a proiectului. Apartamentele incluse în faza II intră în etapa de executie a instalaţiilor şi compartimentărilor după care urmează finisajele. Estimăm că primii proprietari vor primi cheile noii lor case în toamna anului viitor. Preţul mediu pentru cea de-a doua fază este de 1.150 euro/mp util dar promoţiile de lansare au început sub acest preţ”, a declarat Liria Themo, reprezentant Atria Urban Resort. 

Mixul de spaţii de locuit ţine cont de profilul clientului interesat să locuiască în complexul Atria Urban Resort  dar şi de cerinţele actuale de pe piaţa muncii care ia diverse forme, incluzând şi telemunca sau lucrul de acasă, potrivit reprezentantului companiei. Astfel, peste 75% dintre apartamentele incluse în faza a doua a proiectului vor avea 2 şi 3 camere, 17% vor reprezenta garsoniere şi garsoniere duble iar diferenţa, apartamente cu 4 camere. Preţul unei garsoniere începe de la 50.000 de euro în timp ce preţul unui apartament cu 4 camere poate începe de la 107.000 euro. 

”Atria a atras o diversitate mare de persoane însă cei mai mulţi cumpărători de până acum sunt persoane cu vârsta între 30 şi 50 de ani. Sunt foarte multe familii tinere, la început de drum împreună. Am ales să construim într-o manieră sustenabilă, blocuri P+4, în care confortul casei este completat de confortul spaţiilor exterioare unde amenajăm parcuri, alei, piscine, locuri de joacă personalizate”, a explicat reprezentantul companiei. 

Doar o pătrime din suprafaţa totală a complexului va fi reprezentată de construcţii cu destinaţie locuinţă. Pentru fiecare apartament construit, investitorul anunţă că plantează un copac urban (salcâm, mesteacăn, stejar, frasin, arţar, magnolie sau Gingko Biloba), creând astfel o perdea verde cu rol de protecţie pentru locuitorii complexului.

”Conform promisiunii asumate la începutul proiectului, am creat un parc cu o varietate mare de copaci şi am încadrat în natură o zonă de agrement, am evitat să folosim plasticul, am plantat sălcii creand tuneluri verzi”, spune Liria Themo. 

Pentru faza a treia de dezvoltare a complexului, intrat deja în proiectare, costurile sunt estimate de antreprenori la 24 milioane de euro. Aceştia îşi menţin toate termenele asumate din planurile mutianuale ale afacerii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.