Asocierea Aktor SA - Euro Construct Trading 98 SRL a fost desemnată, vineri, câştigătoarea contractului pentru proiectarea şi execuţia lotului 3 al Autostrăzii de Centură Bucureşti, un proiect în valoare de peste 850 de milioane de lei. Proiectarea durează 12 luni, iar execuţia lucrărilor 30 de luni.
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţat, vineri seară, că Asocierea Aktor SA - Euro Construct Trading 98 SRL, a fost desemnată câştigătoarea contractului pentru proiectarea şi execuţia lotului 3 al Autostrăzii de Centură Bucureşti, după reevaluarea ofertelor.
Proiectarea şi construcţia acestui lot vor costa, potrivit ofertei, 853.422.022,52 lei, fără TVA, sumă asigurată din fonduri europene nerambursabile.
”Cei 17,965 km de autostradă trebuie proiectaţi de Asocierea câştigătoare în 12 luni şi construiţi în 30 de luni de la semnarea contractului. Constructorul trebuie să ofere inclusiv o garanţie de bună execuţie, pentru o perioadă de 5 ani”, anunţă CNAIR.
Potrivit Companiei, lotul 3 al Autostrăzii de Centură Bucureşti (A0) este împărţit în două sectoare, cu lungimi de 15,465 km (sectorul 1, aferent Centurii de Sud), respectiv 2,5 km (sectorul 2, aferent Centurii de Nord ).
Contractul va putea fi semnat doar după ce expiră perioada legală de 10 zile de la transmiterea comunicărilor privind rezultatul procedurii, interval în care pot fi depuse contestaţii.
Lotul 3 al noii autostrăzi de Centura a Capitalei (A0) urmează să pornească după intersecţia cu DN 6, pe direcţia nord-vest, trecând la sud-vest de localităţile Clinceni şi Domneşti.
La km 93+150 traseul autostrăzii de centură traversează CF 900 Bucureşti - Craiova, iar în continuare traseul traversează râul Sabar, la vest de Dărvani şi canalul de aducţiune Argeş.
În continuare traseul autostrăzii traversează pădurea Berceni, intersectează DJ 601 (km98+350), traversează pârâul Ciorogârla (km 99+950) şi DJ 602 (km 100+150) şi se termină în proximitatea autostrăzii Bucureşti – Piteşti (A1).
În ceea ce priveşte elementele în plan, traseul în aliniament trebuie să asigure o viteza de proiectare de 140 km/h, iar în zonele unde acest lucru nu este posibil din cauza constrângerilor fizice din teren, trebuie asigurată o viteză minimă de proiectare de 120 km/h.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.