Apple intenţionează să cheltuie în 2021 peste 500 de milioane de dolari pentru promovarea serviciului de streaming Apple TV+, potrivit unei persoane apropiate situaţiei citată de The Information, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Producătorul de iPhone-uri mai intenţionează ca în 2022 să mărească semnificativ oferta de show-uri TV şi filme, la cel puţin unul pe săptămână, de peste două ori mai raid faţă de ritmul acestui an, potrivit unei alte persoane citate de The Information.

Apple nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii.

Decizia Apple de cheltui pentru conţinut şi marketing are loc în condiţiile în care încearcă să concureze cu companii de streaming consacrate, respectiv Netflix, Disney+, Amazon.com, Prime Video.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.