Metrorex anunţă, marţi, că al doilea utilaj agabaritic ce va fi folosit pentru execuţia lucrărilor de structură de rezistenţă la Magistrala 6 de metrou, între staţiile 1 Mai şi Tokyo, a ajuns în România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Cel de al doilea utilaj de dimensiuni agabaritice care va fi folosit pentru execuţia lucrărilor de structură de rezistenţă pentru Lotul 1.1: 1 MAI – TOKYO a ajuns în România, prin portul Constanţa-Agigea.  TBM-ul a sosit într-un singur transport maritim, segmentat în părţi componente. Acesta are o greutate de peste 670 de tone”, a transmis Metrorex.

Compania precizează că, împreună cu scutul sosit la începutul lunii septembrie, noul utilaj va fi utilizat pentru a excava tunelul pentru secţiunea de sud al noii magistrale de metrou, între staţiile 1 Mai şi Tokyo.

Evenimente

15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania

Lotul 1.1 reprezintă secţiunea cuprinsă între staţiile 1 Mai (existentă) - Tokyo (inclusiv; zona Aeroport Băneasa, IKEA) şi are un traseu de 6,6 km.

Acesta cuprinde şase staţii: 1 Mai (existentă), Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo. De asemenea, traseul Lotului 1.1 cuprinde şi şase interstaţii: 1 Mai – Pajura, Pajura – Expoziţiei, Expoziţiei – Piaţa Montreal, Piaţa Montreal – Gara Băneasa, Gara Băneasa – Aeroport Băneasa, Aeroport Băneasa – Tokyo.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.