Metrorex anunţă, marţi, că al doilea utilaj agabaritic ce va fi folosit pentru execuţia lucrărilor de structură de rezistenţă la Magistrala 6 de metrou, între staţiile 1 Mai şi Tokyo, a ajuns în România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Cel de al doilea utilaj de dimensiuni agabaritice care va fi folosit pentru execuţia lucrărilor de structură de rezistenţă pentru Lotul 1.1: 1 MAI – TOKYO a ajuns în România, prin portul Constanţa-Agigea.  TBM-ul a sosit într-un singur transport maritim, segmentat în părţi componente. Acesta are o greutate de peste 670 de tone”, a transmis Metrorex.

Compania precizează că, împreună cu scutul sosit la începutul lunii septembrie, noul utilaj va fi utilizat pentru a excava tunelul pentru secţiunea de sud al noii magistrale de metrou, între staţiile 1 Mai şi Tokyo.

Lotul 1.1 reprezintă secţiunea cuprinsă între staţiile 1 Mai (existentă) - Tokyo (inclusiv; zona Aeroport Băneasa, IKEA) şi are un traseu de 6,6 km.

Acesta cuprinde şase staţii: 1 Mai (existentă), Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo. De asemenea, traseul Lotului 1.1 cuprinde şi şase interstaţii: 1 Mai – Pajura, Pajura – Expoziţiei, Expoziţiei – Piaţa Montreal, Piaţa Montreal – Gara Băneasa, Gara Băneasa – Aeroport Băneasa, Aeroport Băneasa – Tokyo.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.