Agenţia de turism online Vola.ro a anunţat luni că a asistat peste 1.000 de pasageri să se adapteze schimbărilor şi anulărilor de zboruri din ultima perioadă şi a recuperat pentru aceştia peste 50.000 de euro de la companiile aeriene, iar pentru românii care aveau programate călătorii în zonele carantinate şi cu zboruri anulate, compania îi va asista în recuperarea contravalorii biletului de avion sau în reprogramarea gratuită a călătoriei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Aeroporturile din Italia sunt printre cele mai căutate şi tranzitate de pasagerii români. Fie că mergeau în Italia pentru a-şi petrece vacanţă, fie că mergeau acolo la muncă sau la studii, închiderea traficului aerian cu Italia afectează şi foarte mulţi români. Volumul întrebărilor primite este cu 70% mai mare faţă de restul anului. Diferenţa dintre un bilet de avion rezervat direct pe website-ul companiei aeriene şi un bilet de avion rezervat prin Vola.ro este că avem resursele să comunicăm mai transparent, mai rapid şi să susţinem astfel de perioade de incertitudine”, a declarat Claudia Tocilă, marketing manager Vola.ro.

Compania anunţă că pasagerii afectaţi care au biletele achiziţionate prin Vola.ro pot contacta compania atât telefonic la departamentul de Customer Care disponibil non-stop, cât şi prin chat-ul online disponibil pe site şi Facebook. De asemenea, compania pune la dispoziţia clienţilor informaţii actualizate despre călătoriile din această perioada printr-un infopack disponibil online sau pe chatul Facebook Vola.ro.

”Pentru românii care aveau programate călătorii în zonele carantinate şi cu zboruri anulate, echipa Vola.ro îi va asista în recuperarea contravalorii biletului de avion sau în reprogramarea gratuită a călătoriei. Pentru românii care au programate zboruri în alte destinaţii, dar care nu îşi doresc să mai călătorească, echipa Vola.ro ii poate ajută să îşi reprogrameze zborul, în limita termenilor şi condiţiilor specifici fiecărui bilet de avion. Sunt companii aeriene care permit gratuit reprogramarea zborului până la o anumită dată, în special pentru zborurile rezervate în luna februarie şi în prima săptămâna a lunii martie”, precizează compania.

Pentru românii care urmează să se întoarcă în ţară din zone cu risc, se va impune fie carantinarea în spaţii special amenajate (în cazul zonei roşii a coronavirusului, ce include China continentală (provincia Hubei), Italia de Nord, Coreea de Sud (judeţul Cheongdo), fie carantinarea la domiciliu timp de 14 zilei pentru cei de vin din alte provincii şi oraşe din China continentală; toate celelalte regiuni şi localităţi din Italia; alte judeţe şi localităţi din Coreea de Sud, Iran.

Nu sunt impuse alte restricţii sau măsuri de călătorie pentru pasagerii care vin din alte regiuni.

Informaţiile sunt însă valabile la data comunicatului şi este posibil să se schimbe în conformitate cu evoluţia deciziilor statelor implicate şi a companiilor aeriene, precizează reprezentanţii companiei.

În 2018, Vola.ro a avut o cifră de afaceri de aproximativ 9,2 milioane de euro, în creştere cu 33% faţă de 2017.

 


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.