Cea de-a treia ediţie a Academiei Minţilor Creative, programul de educaţie financiară şi antreprenorială organizat de UniCredit Bank a adunat 60 de antreprenori. Timp de patru zile, participanţii au urmat cursuri intensive susţinute de mentori, profesionişti din domenii relevante mediului de afaceri.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"În Marea Britanie, industriile creative generează venituri de peste 90 miliarde de lire din produsul intern brut. În schimb, în România antreprenoriatul creativ este o Cenuşăreasă a economiei locale. Noi credem că antreprenorii creativi pot fi un motor de creştere al economiei locale. Acesta e motivul pentru care am pus bazele Platformei Minţilor Creative, cel mai mare program educaţional din România care susţine afacerile creative şi minţile din spatele lor. O platformă care oferă educaţie, susţinere şi vizibilitate celor care au curajul să facă lucrurile altfel. Iar pentru ca un număr cât mai mare de antreprenori să aibă acces la know-how, anul acesta vom organiza Academia Minţilor Creative şi în Timişoara şi Cluj”, a declarat Răsvan Radu, CEO al UniCredit Bank. 

Înscrierile pentru ediţiile următoare ale Academiei Minţilor Creative, din Bucureşti, dar şi din ţară, sunt deschise pe romanianstories.ro/academia-mintilor-creative.

"Academia Minţilor Creative este un proiect creat de la 0, bazat pe experienţa practicienilor şi pornind de la modul de funcţionare al antreprenorilor creativi. Este o şcoală pe bune, cu sfaturi oferite nu din cărţi, ci bazată pe experienţa extinsă a mentorilor, specialişti în domenii necesare unui antreprenor precum strategie de business, legislaţie, fiscalitate modalităţi de finanţare, markeing sau recrutare. De asemenea, am abordat subiecte sensibile, precum motivele pentru care un business poate eşua şi cum acestea pot fi evitate sau ce transformă o afacere într-una de succes în mediul online. În cadrul workshop-urilor, cursanţii au lucrat aplicat pe situatii reale, iar la masterclass-uri au abordat subiecte relevante pentru orice stadiu al afacerii. Ne bucurăm că am susţinut în dezvoltarea afacerilor lor încă 60 antreprenori care se alătură celor 100 de absolvenţi ai Academiei Minţilor Creative de anul trecut”, a subliniat Anca Ungureanu, Director Identitate şi Comunicare în cadrul UniCredit Bank. 

Cursanţii acestei ediţii au fost antreprenori creativi la început de drum, dar şi cu afaceri existente, pe care îşi doresc să le extindă.

Afacerile lor vizează domenii variate: de la design şi dezvoltare de produs la IT&C, producţie foto-video, galerii de artă, organizare de evenimente, bucătărie vegetariană, arhitectură sau hoteluri pentru animale de companie.

"Cred că oricine are sau îşi doreşte să dezvolte un business ar trebui sa participe la Academia Minţilor Creative. Pentru mine, experienţa a fost extraordinară. Dincolo de informaţiile tehnice pe care le-am acumulat, am învaţat mai multe despre mine şi despre felul în care mă raportez la propriul business. Mi-a placut mai ales echilibrul dintre sfaturile practice, reale, “pe bune” şi nota optimistă, inspiraţională pe care mentorii au avut-o. O altă surpriză plăcută a venit din partea colegilor cursanţi, printre care am regăsit oameni creativi şi extrem de curajoşi, din domenii foarte diverse dar şi posibili viitori colaboratori”, a descris experienţa în Academie Cristina Sava, de la Mastering the Music Business, brandul care organizează prima conferinţă din România pe teme de industrie muzicală. 

Academia Minţilor Creative este un program de educaţie financiară şi antreprenorială organizat de UniCredit Bank. Alături de platforma Romanian Stories, Barometrul Minţilor Creative (prima cercetare din România asupra obstacolelor şi perspectivelor antreprenorilor creativi), Miercurea Minţilor Creative, Ghidul 24/7 şi Pachetul Creativ, Academia face parte din platforma UniCredit Bank de susţinere a industriilor creative din România.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.