Gigantul american Twitter a înregistrat în al doilea trimestru un beneficiu net şi o cifră de afaceri mai bune decât era prevăzut conform analizelor, cu 206 milioane de utilizatori activi, scrie Le Figaro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

După anunţ, piaţa a reacţionat pozitiv, înregistrând 4,64% dintre schimburile electronice ulterioare la închiderea Wall Street. 

Numărul zilnic de utilizatori aşa-numiţi "generabili", adică cei care sunt expuşi reclamelor pe platformă, a crescut cu 7 milioane de la un trimestru la altul, atingând 206 milioane la sfârşitul lui iunie, când piaţa conta pe 205,9 milioane. 

Adesea criticată pentru tonul anumitor schimburi şi circulaţia comentariilor care instigă la ură, Twitter spune că şi-a îmbunătăţit capacitatea de a depista mesaje cu un limbaj puternic. 

De asemenea, Twitter a înregistrat o creştere puternică a veniturilor din publicitate, cu 17% faţă de trimestrul anterior şi aproape s-a dublat faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (+ 87%), până la 1,05 miliarde de dolari.

În total, veniturile au ajuns la 1,19 miliarde de dolari, faţă de 1,06 preconizate, în timp ce venitul net pe acţiune a ajuns la 8 cenţi, faţă de 7 aşteptat de piaţă.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.