McCann PR a lansat o nouă agenţie, The New, specializată pe digital şi creaţie, cu deviza "scratch that".

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

The New promite o atitudine de digital punk şi un model de business disruptiv, unde costurile variază în funcţie de chimia client-agenţie şi de valorile comune. Prima ofertă: "clientul stabileşte fee-ul la prima campanie".

Acum 17 ani, McCannPR a apărut ca un răspuns curajos la o provocare. Performanţa echipei în domenii ca FMCG, Health, Technology, Sport & Lifestyle a redefinit departamente specializate care au devenit repere în industrie, conduse de leaderi pasionaţi de ceea ce fac şi a căror energie a fost dintotdeauna motorul agenţiei.


Au urmat premii locale şi internaţionale şi un portofoliu de clienţi leaderi în industriile respective. Proiecte regionale, globale, afilieri la reţele internaţionale. Anul pandemiei a însemnat reinventarea modelului de business şi consolidarea atât a ariilor de expertiză, cât şi a echipei. Cea mai creativă, dinamică şi performantă agenţie de PR din România are astăzi un festival de muzică, premii la Cannes, IPRA, Sabre, Golden Drum, un departament de strategie, unul de creaţie şi oferă de trei ani servicii integrate pentru clienţi din toate ariile de business. Următorul pas firesc era formalizarea acestor noi arii de expertiză într-o agenţie de creaţie şi comunicare în mediul online.

"E momentul să privim înainte, pentru că asta ne-a caracterizat dintotdeauna. MCCANNPR a fost mereu agenţia care a ştiut că poate face mai mult. Acum trei ani am formalizat un departament de creaţie şi unul de strategie care astăzi numără în total peste 25 de oameni şi redefinesc continuu produsul agenţiei. Acum suntem aici pentru a accepta o provocare şi a recunoaşte o oportunitate. Pentru a primi în familie o nouă agenţie“, a declarat Imola Zoltan, managing partner McCannPR/ The New.

The New este agenţie de digital şi creaţie, cu o echipă din care fac parte oameni cunoscuţi în piaţă. 

"The New este agenţia în care ne-am dorit dintotdeauna să lucrăm. Născută din dragostea pentru idee, obsesia pentru craft şi ceea ce eu numesc “frustrările corecte”, The New este răspunsul la îndemnul "scratch that", însăşi deviza noastră", spune Claudiu Dobriţă, executive creative director McCannPR/ The New. 

"Sunt atras de digital încă de când abia începusem ca programator într-o agenţie sinonimă cu pionieratul în domeniu. La scurt timp dupa aceea, am devenit antreprenor, îmi făceam agenţia mea. Aveam multă ambiţie şi obsesia lui “se poate mai bine”. 15 ani mai târziu, echipa pe care am format-o este premiată pentru creativitate şi eficienţă şi respectată de clienţi şi parteneri. Nu ne-am dat în lături de la nicio provocare şi am început fiecare proiect cu încredere unii în alţii. Am venit să pun umărul la The New pentru oameni şi pentru ce ştiu că putem face împreună. Avem aceleaşi valori, aceleaşi ambiţii, aceeaşi energie. Faptul că am ajuns pănă aici este rezultatul viziunii noastre comune. Aceea de a lucra mai bine împreună, de a avea mai multe specializări dar o singură cultură organizaţională, cu accent pe oameni, pe talentul, rolurile şi responsabilităţile lor: strategi, creativi, tech people sau project managers, împreună formează cea mai hot echipă din oraş”, a afirmat Ionuţ Ciobanu, managing director The New. 

"Ne deschidem noi uşi către ATL şi Digital şi întregim astfel o familie care cuprinde toate entităţile specializate, care vor lucra împreună pentru un produs mai complex, mai competitiv. Şi deschidem şi noi larg uşa clienţilor care au curajul să încerce ceva nou, cu un incentive: la prima colaborare, clientul beneficiază de un fee preferenţial, o premieră pe piaţa din România - plăteşte exact cât crede că valorează ideea. Suntem atât de încrezători, da”, încheie Imola Zoltan.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.