Serialul documentar „The Last Dance” despre Michael Jordan şi echipa Chicago Bulls din anii 1990 a fost vizionat de peste 23 de milioane de abonaţi Netfix din afara Statelor Unite în primele patru săptămâni, potrivit cifrelor anunţate miercuri de serviciul de streaming.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În mesajul publicat pe Twitter miercuri, Netflix a anunţat că serialul a fost vizionat în prima lună de pe 23,8 milioane de conturi din afara SUA. 

„23 a fost mereu numărul lui norocos”, referire la numărul sub care a jucat Jordan.

Serviciul de streaming raportează audienţa bazat pe numărul de conturi de pe care a fost vizionat un film sau un serial pentru cel puţin 2 minute - calcul despre care spune că reflectă mai bine popularitatea unui show decât timpul mediu petrecut vizualizându-l, aşa cum este procedat în cazul televiziunilor.

„The Last Dance” va fi lansat de Netflix în Statele Unite pe 19 iulie.

Serialul, produs de ESPN şi Netflix, a debutat pe 19 aprilie la postul de televiziune şi tot de atunci a fost disponibil pe Netflix la nivel internaţional.

La ESPN, cele zece episoade au înregistrat o audienţă medie de 5,6 milioane de telespectatori, fiind cel mai urmărit documentar al postului TV de sport.

„The Last Dance”, regizat de Jason Hehir, prezintă şi imagini inedite cu echipa Chicago Bulls din sezonul 1997 - 1998.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.