Teatrul Nottara a lansat un studiu online, prin intermediul căruia îşi propune să afle cine sunt cei care îi trec pragul, dar şi care sunt categoriile de public pe care ar trebui să le atragă în următoarea stagiune.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Studiul online se va desfăşura până la 15 iulie şi poate fi completat accesând linkul https://forms.gle/i5kCVkDpxUS7hR3s5. Rezultatele vor fi făcute publice ulterior pe canalele teatrului (site, Facebook, Instagram). 

„Prin acest studiu, ne dorim să aflăm care sunt aşteptările iubitorilor de teatru şi ce îi face să renunţe la orice altceva pentru a petrece aproximativ două ore într-o altă lume, creată special pentru ei. Studiul acesta se poate dovedi un instrument deosebit de util în conturarea stategiilor repertoriale şi de marketing pe care ne propunem să le dezvoltăm în perioada următoare”, a declarat Paula Varga, şef Serviciu Marketing la Teatrul Nottara.

Pentru a afla care este profilul spectatorului, Teatrul Nottara a realizat un chestionar construit pe baza unor întrebări despre datele demografice ale respondenţilor, dar şi despre frecvenţa cu care merg la teatru şi preferinţele acestora atunci când aleg să vadă un spectacol.  

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.