Ediţia de duminică seară a reality show-ului „Survivor România” a fost urmărită, în medie, de peste 2 milioane de telespectatori, iar Kanal D a fost lider absolut de audienţă, potrivit unui comunicat remis News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe întreaga perioada de difuzare a reality show-ului, de la 19:56 la 00:17.

Ediţia de duminică, cu miza importantă pentru care s-au duelat Faimoşii şi Războinicii, a fost urmărită, în medie, de peste 2 milioane (2.050.000) de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut al difuzării.

Kanal D a înregistrat, pe întreaga perioadă de difuzare, 11,6% rating şi 25,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 9,6% rating şi 21,8% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 8,7% rating şi 23,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

În minutul de aur, atins la 22:25, peste 2,74 milioane telespectatori urmareau confruntarea dintre Mellina şi Elena Marin, „faimoasa” restabilind egalitatea de 8 la 8. Publicul a decis duminică seară ca Ana Porgras să părăsească „Survivor România”.

Kanal D s-a menţinut lider de piaţă absolut şi cu ediţia de sâmbătă a „Survivor România”, o medie de peste 1,9 milioane (1.905.000) de telespectatori în ţară urmăreau, în fiecare minut al difuzării.

Kanal D a înregistrat 10,8% rating şi 23,6% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 8,7% rating şi 20,3% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 8,0% rating şi 23,2% cota de piaţă, pe targetul Comercial. În minutul de maximă audienţă, atins la 21:51, peste 2 milioane şi jumătate (2.575.000) de fani au urmărit duelul dintre Jador şi Sorin.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.