Spotify a anunţat marţi că intenţionează să investească în amplificarea vocilor afro-americane prin lansarea Frequency, o iniţiativă dedicată artiştilor de culoare consacraţi şi emergenţi şi promovării comunităţii şi culturii în domenii ca modă, tehnologie şi business, precum şi muzică.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Ca parte a iniţiativei, Spotify a anunţat patru liste cu muzică, disponibile la nivel global. Listele lansate sunt „This is Frequency”, care subliniază lansările din partea unor artişti cunoscuţi, dar şi nume noi; „House Party”, muzică pentru petreceri; „Ripple Effect”, care caută să sprijine artişti din genuri slab reprezentate, muzicieni populari la nivel regional; şi „Heard You”, podcast cu nume mari ce „întruchipează spiritul Frequency” şi care vor fi curatori ai programului.

Au fost anunţate şi „‘Raising the Frequency’ Ambassador Program”, prin care va fi oferită o bursă de 50.000 de dolari pentru elevi afro-americani care aspiră să devină parte din industria muzicală sau cea a tehnologiei; donaţii în valoare de 25.000 de dolari pentru organizaţii din comunitate; o tabără Frequency Songwriting şi preluarea listei „Taste” ce va fi curatată de unii precum Karen Civil, Lenny S., Damson Idris şi Aliya Janell.

Spotify a mai precizat că vrea să implice creatori consacraţi din diaspora africană pentru o mai mare varietate de podcasturi create în cele patru studiouri ale companiei.

Iniţiativa Frequency a fost descrisă drept o extensie a unui angajament evidenţiat în noul hub „Black History Is Happening Now”.

Platforma a creat şi o pagină în care directori Spotify afro-americani explică intenţiile şi speranţele lor pentru noul program.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.