CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan, a anunţat miercuri că fostul director al HBO Max, Roberto Soto, a fost numit Chief Strategy Officer, iar John Heinemann, fost membru al companiei Walt Disney, a fost numit General Counsel al SkyShowtime. Cei doi se vor alătura companiei în cursul acestui an.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Înainte de a fi parte din SkyShowtime, Roberto Soto a lucrat pentru HBO Max, unde a ocupat funcţia de Senior Vice President şi Head of Growth Marketing pentru EMEA. El a condus echipele de marketing, PR, achiziţie de abonaţi, CRM şi analiză de creştere şi a condus lansarea de succes a HBO Max pe toate pieţele viitoare ale SkyShowtime, inclusiv Iberia, ţările nordice, Ţările de Jos, Polonia şi Europa Centrală şi de Est. La SkyShowtime, Soto va conduce dezvoltarea şi aplicarea strategiei, lucrând îndeaproape cu toate echipele din cadrul organizaţiei.

Înainte de a lucra pentru HBO Max, Roberto Soto a ocupat funcţii de conducere în marketing, dezvoltare de afaceri, strategie şi distribuţie la Paramount Global (fostă ViacomCBS), Fox International Channels şi Liberty Global. De asemenea, a lucrat la start-up-urile de streaming MUBI şi Tribes Media şi a lucrat pe pieţe globale distincte, din America Latină, Statele Unite şi Europa, până în Africa şi Orientul Mijlociu.

CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan a declarat: „Experienţa vastă a lui Roberto în serviciile de streaming de divertisment şi sport, inclusiv lansări multiple în întreaga Europă, îl recomandă pentru a ajuta la definirea strategiei companiei noastre şi pentru a conduce aplicarea acesteia în întreaga organizaţie. El va juca un rol esenţial în a face din SkyShowtime următorul mare serviciu de streaming pentru Europa”. 

Despre funcţia pe care o va avea în SkyShowtime, Roberto Soto a declarat: „Sunt încântat să mă alătur echipei SkyShowtime şi abia aştept să lucrez împreună cu Monty şi echipa sa pentru a construi o ofertă unică şi premium de brand de divertisment - o combinaţie de conţinut iconic, de înaltă calitate din portofoliile celor mai importante studiouri din lume şi o experienţă de vizionare pe care publicul din Europa o va îndrăgi”. 

John Heinemann a lucrat cinci ani în compania Walt Disney şi a fost Associate Principal Counsel pentru ţările nordice, baltice şi MENA. Heinemann a făcut parte din echipa care a lansat Disney+ la nivel internaţional, negociind acorduri multianuale în Europa şi MENA.

În echipa SkyShowtime, John Heinemann va fi Director Juridic al companiei, acţionând ca un consilier strategic al echipei de conducere şi al Consiliului de Administraţie. El va supraveghea întreaga funcţie juridică, inclusiv chestiunile comerciale şi tranzacţionale, conformitatea, aspectele de reglementare, confidenţialitatea şi protecţia datelor, licenţiere de conţinut şi distribuţie. John Heinemann va avea misiunea de a construi cea mai bună echipă de Business & Legal în teritoriile SkyShowtime şi va lucra îndeaproape cu echipele de distribuţie şi parteneriate SkyShowtime, unde experienţa sa în lansarea Disney+ în multe dintre aceste teritorii îşi va spune cuvântul. Înainte de Disney, John Heinemann a lucrat la Fox Network Groups, BBC Worldwide şi Viasat Broadcasting.

CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan a declarat: „Pe lângă abilităţile sale juridice formidabile, John aduce, de asemenea, şi o mentalitate strategică. Cunoaşte pieţele noastre şi înţelege ce este necesar pentru a lansa un serviciu de streaming de succes. Ştiu că va fi un consilier de încredere pentru întreaga echipă de conducere. Aştept cu nerăbdare să lucrez îndeaproape cu el”. 

John Heinemann a declarat: „Este un moment foarte bun pentru serviciile de streaming şi, cu oferta sa de conţinut excepţională, SkyShowtime este gata să devină un jucător important în toată Europa. Abia aştept să încep să-l susţin pe Monty şi echipa sa în aventura SkyShowtime”. 

SkyShowtime este un nou serviciu de streaming care se lansează la sfârşitul acestui an, pe 22 de pieţe europene.
O asociere a Comcast Corporation (NASDAQ: CMCSA) şi Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA), SkyShowtime reuneşte resursele combinate ale ambelor companii, experienţa directă către consumator şi cele mai bune filme şi seriale originale de divertisment, de la Universal, Paramount, Sky, Showtime, DreamWorks şi Nickelodeon.

SkyShowtime va fi disponibil în peste 90 de milioane de case. Acesta va fi oferit în Albania, Andorra, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Ţările de Jos, Macedonia de Nord, Norvegia, Polonia, Portugalia , România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania şi Suedia.
 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.