Site-ul oficial al Radio Impuls, radioimpuls.ro, oferă acum o experienţă mai atractiva, rapidă şi intuitivă, optimizată pentru toate dispozitivele de accesare. Staţia CHR din portofoliul Dogan Media are audienţe în creştere constantă.
Noul design vibrant şi funcţional vine în întâmpinarea nevoilor ascultătorilor, care îşi pot accesa emisiunile preferate, dar si informatiile cele mai relevante din lumea muzicala şi nu numai, doar de la un singur click distanţă, de pe orice suport.
Lansarea din primăvara acestui an a conceptului „Mainscream Radio: Nu te poţi abţine!" a marcat un pas strategic pentru Radio Impuls. Cu voci puternice şi un conţinut care iese din tipare, staţia a devenit rapid un reper în peisajul radio din România.
13 octombrie - Oraşul meu acasă şi la birou (ediţia a IV-a)
În Bucuresti, de exemplu, pe targetul comercial (18-54 de ani) s-a înregistrat o creştere de 32% Reach şi 127% cota de piaţă, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Iar la nivel naţional, creşterea a fost de 32% Reach şi 58% Market Share faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Această abordare strategică îndrazneaţă a conţinutului Radio Impuls se regăseşte acum şi în noua arhitectură a site-ului radioimpuls.ro, mai dinamica, atractivă vizual şi foarte simplu de accesat.
Pe radioimpuls.ro, utilizatorii pot asculta live emisiunile preferate direct din homepage, explora playlist-uri cu cele mai tari hituri ale momentului, interacţiona cu DJ-ii staţiei, pot citi cele mai proaspete informaţii din muzică şi interviuri exclusive cu artişti de top, dar şi accesa conţinut inedit din culisele emisiunilor care fac zilnic deliciul ascultătorilor.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.