Serialul de comedie ”Las Fierbinţi”, transmis de televiziunea Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, joi seară, când a fost urmărit de peste 2,1 milioane de telespectatori la nivel naţional, pe întregul interval de difuzare, între 20.30 şi 21.32.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cel mai urmărit minut al episodului, cel de la 21.14, a reunit peste 2,5 milioane de telespectatori, informează Pro TV.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, serialul a fost lider de audienţă, cu 12,5 puncte de rating şi 31,5% share, în timp ce postul de pe locul al doilea a înregistrat 7 puncte de rating şi 17,7% share.

Serialul ”Atletico Textila” a fost urmărit de aproape 1,3 milioane de telespectatori la nivel naţional, pe întregul interval de difuzare, între 21.32 - 22.29.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, serialul a fost lider de audienţă, cu 9,7 puncte de rating şi 24,7% share, în timp ce postul de pe locul al doilea a înregistrat 6,8 puncte de rating şi 17,1% share.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.