Serialul de comedie ”Las Fierbinţi”, transmis de televiziunea Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, joi seară, când a fost urmărit de peste 2,1 milioane de telespectatori la nivel naţional, pe întregul interval de difuzare, între 20.30 şi 21.32.
Cel mai urmărit minut al episodului, cel de la 21.14, a reunit peste 2,5 milioane de telespectatori, informează Pro TV.
La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, serialul a fost lider de audienţă, cu 12,5 puncte de rating şi 31,5% share, în timp ce postul de pe locul al doilea a înregistrat 7 puncte de rating şi 17,7% share.
Serialul ”Atletico Textila” a fost urmărit de aproape 1,3 milioane de telespectatori la nivel naţional, pe întregul interval de difuzare, între 21.32 - 22.29.
La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, serialul a fost lider de audienţă, cu 9,7 puncte de rating şi 24,7% share, în timp ce postul de pe locul al doilea a înregistrat 6,8 puncte de rating şi 17,1% share.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.