Serialul de comedie ”Las Fierbinţi”, difuzat de Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, joi seară, în intervalul 20.30 – 21.25, în care a fost urmărit de peste 2,6 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Episodul a fost urmărit de 2.625.000 de telespectatori la nivel naţional şi a înregistrat 14,6 puncte de rating şi 28,7% cotă de piaţă, în timp ce Kanal D a ocupat cel de-al doilea loc în clasament, cu 7,6 puncte de rating şi 14,9% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ”Las Fierbinţi” a înregistrat 15 puncte de rating şi 38,9% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea clasată pe locul al doilea, Antena 1, a avut 4,8 puncte de rating şi 12,6% cotă de piaţă.

La nivel urban, ”Las Fierbinţi” a obţinut 13,9 puncte de rating şi 28,6% cotă de piaţă, în timp ce Kanal D a ocupat cel de-al doilea loc în top, cu 6,7 puncte de rating şi 13,9% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă la nivel naţional, 21.04, ”Las Fierbinţi” era urmărit de 3.180.000 de telespectatori.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.