Serialul de comedie „Las Fierbinţi”, difuzat de televiziunea Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, joi seară, în intervalul orar 20.28 – 21.30, în care a fost urmărit de 2.737.000 de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Las Fierbinţi” a condus topul audienţelor la nivel naţional cu 15,3 puncte de rating şi 28,9% cotă de piaţă, în timp ce Kanal D s-a situat pe cel de-al doilea loc în top, cu 7,5 puncte de rating şi 14,1% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, episodul de joi din „Las Fierbinţi” a înregistrat 14,2 puncte de rating şi 34% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea clasată pe cel de-al doilea loc, Kanal D, avea 4,8 puncte de rating şi 11,6% cotă de piaţă.

La nivel urban, serialul a fost lider de audienţă cu 13,2 puncte de rating şi 25,5% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Kanal D, cu 7 puncte de rating şi 13,5% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, atins la nivel naţional la 20.59, serialul era urmărit de 3.241.000 de telespectatori.

Serialul „Las Fierbinţi” este difuzat de Pro TV în fiecare marţi şi joi, de la ora 20.30. 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.