Reality show-ul „Exatlon”, difuzat de televiziunea Kanal D, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, miercuri seară, în intervalul 20.18 – 23.10, în care a fost urmărit de 2.110.000 de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Show-ul a înregistrat 11,8 puncte de rating şi 23,9% cotă de piaţă la nivel naţional, în timp ce Pro TV s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, cu 7,1 puncte de rating şi 14,4% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Kanal D.

Pe segmental de public comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Exatlon” a înregistrat 10,4 puncte de rating şi 25,7% cotă de piaţă. Pe locul al doilea în top s-a situate Pro TV, cu 7,4 puncte de rating şi 18,4% cotă de piaţă.

La nivel urban, emisiunea a înregistrat 10 puncte de rating şi 21,1% cotă de piaţă, în timp ce pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Pro TV, cu 6,7 puncte de rating şi 14,1% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, atins la 21.26, reality show-ul „Exatlon” era urmărit de 2.776.000 de telespetatori.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.