Reality show-ul „Exatlon”, difuzat de Kanal D, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, luni seară, în intervalul orar 20.03 – 23.08, în care a fost urmărit de aproape două milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pe segmentul publicului naţional, emisiunea a fost urmărită de 1.960.000 de telespectatori, înregistrând 11 puncte de rating şi 21,6% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Pro TV, cu 7,7 puncte de rating şi 15,1% cotă de piaţă, potrivit datelor Kantar Media România, informează Kanal D.

La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Exatlon” fost lider de audienţă cu 8,9 puncte de rating şi 20,7% cotă de piaţă, în timp ce pe locul al doilea în top s-a situat Pro TV, cu 7,8 puncte de rating şi 18,1% cotă de piaţă.

La nivel urban, emisiunea a obţinut 8,6 puncte de rating şi 17,1% cotă de piaţă, spre deosebire de Pro TV, care s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, cu 7,2 puncte de rating şi 14,4% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, înregistrat la 22.06, emisiunea era urmărită de 2.527.000 de telespectatori.

Următoarea ediţie a emisiunii „Exatlon” va fi difuzată marţi seară, de la ora 19.45, de Kanal D. În această ediţie, Faimoşii vor afla cine va părăsi echipa în urma votului publicului. Nominalizaţi sunt concurenţii Ion Oncescu, Florian Sendroiu şi Diana Bulimar.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.