Prima ediţie a celui de-al cincilea sezon al emisiunii „iUmor”, difuzată duminică seară, în intervalul orar 19.59 şi 22.24, la Antena 1, a fost lider de audienţă la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Audienţa medie a fost de 10,6 puncte de rating şi 22 % cotă de piaţă, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Kanal D, cu o medie de 8,5 puncte de rating şi 17,6 % cotă de piaţă. Pro TV a ocupat poziţia a treia, cu o medie de 7,7 puncte de rating şi 15,9 % cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, de la 20.18, aproximativ 2 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

Şi în prime time, postul de televiziune a condus clasamentul la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cu 9 puncte de rating şi 19.6 % cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro TV cu 8,5 puncte de rating şi 18.5 % cotă de piaţă.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.