Postul de televiziune Kanal D împlineşte, luni, 14 ani de când a fost lansat pe piaţa media din România şi marchează aniversarea cu programe speciale.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Tot pe 1 martie, se împlinesc doi ani de când Radio Impuls s-a alăturat Grupului Dogan Media.

În 2021, Kanal D şi-a consolidat poziţia în top trei televiziuni generaliste din România, adesea situându-se pe prima şi a doua poziţie în topul audienţelor atât în day time, cât şi în prime time, potrivit unui comunicat remis News.ro. În primele două luni ale anului, postul de televiziune s-a clasat pe locul întâi în prime time (20:00 - 24:00), pe targetul naţional, cu 8,8% rating şi 20,0% cotă de piaţă.

Radio Impuls a avut, de asemenea, o creştere importantă, la nivelul publicului comercial din Bucureşti, de 120%, în valul trei din 2020 (31 august - 13 decembrie) faţă de valul doi (27 aprilie -16 august 2020), şi o creştere de 69% faţă de valul trei din 2019 (26 august - 15 decembrie).

Emisiuni precum „Teo Show”, „Asta-i România”, „Roată Norocului”, formate inovatoare ca „Survivor România”, „Bravo, ai stil!” şi „40 de întrebări cu Denise Rifai”, reality show-uri ca „Trăiri alături de Andeea Mantea”, „Puterea dragostei”, „În căutarea adevărului” s-au numărat între programele preferate de telespectatori. Serialele turceşti, cu un succes important la public, şi marcă diferenţiatoare pentru Kanal D, continuă să aibă un public tot mai mare.

Focusul pe  componentă online a Kanal D a fost şi este parte importantă a strategiei de dezoltare a staţiei. 

Luni,  toate vedetele staţiei vor sărbători alături de telespecatori în cadrul „Teo Show”. La Radio Impuls, ascultătorii vor alcătui un „Playlist de Colecţie” şi pot câştiga premii speciale.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.