Netflix a atras, în trimestrul întâi al acestui an, 7,41 de milioane de abonaţi noi, dintre care aproximativ dou[ milioane sunt din Statele Unite, iar ceilalţi provin din restul lumii, ca urmare a lansării internaţionale ]n urmă cu doi ani, când Netflix a devenit disponibil şi în România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania americană se aşteaptă la o creştere masivă şi în trimestrul al doilea, când se estimează înregistrarea a 6,2 milioane de abonaţi noi care îşi vor crea cont în perioada aprilie – iunie 2018.

Ca urmare a rezultatelor din primul trimestru, Netflix a ajuns la aproape 119 milioane de conturi.

Veniturile companiei au crescut în primul trimestru al anului cu 43% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, ajungând la 3,6 miliarde de dolari. Chiar şi aşa, compania americană îşi asumă în continuare o pierdere de 3-4 miliarde de dolari ca urmare a investiţiilor masive în conţinut original.

După ce în urmă cu un trimestru Netflix depăşea 100 de miliarde de dolari valoare de piaţă, acum compania americană se apropie cu paşi repezi de o valoare de 150 de miliarde de dolari.

Anunţarea rezultatelor din primul trimestru al anului a atras o creştere imediată a valorii acţiunilor, cu 6 procente, valoarea de piaţă a companiei ajungând la aproximativ 140 de milioane de dolari.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.