NASA şi Muzeul American de Istorie Naturală se numără între entităţile care propun miercuri activităţi online pentru a marca 50 de ani de Ziua Pământului.

Activităţile oferite, spun instituţiile, vor învăţa oamenii mai multe lucruri despre planeta Pământ şi vor stârni nevoia de a proteja plantele, animalele şi spaţiile. În prezent, este estimat că 1 milion de specii de animale şi plante sunt în pericol de dispariţie.

Ziua Pământului este celebrată, de 50 de ani, pe 22 aprilie.

Agenţia spaţială a creat un set de instrumente pentru mesaje privind conservarea şi campania #EarthDayAtHome prin care sprijină oamenii să sărbătorească.

„În urmă cu 50 de ani, oameni din întreaga lume au sărbătorit prima dată Ziua Pământului. Organizatorii au selectate date şi au planificat activităţi mai ales pentru a-i angaja pe tineri în mişcarea de conştientizare a problemelor de mediu”, au transmis oficialii NASA.

Despre Earth Day Toolkit, ei au spus: „NASA continuă această mobilizare prin aducerea laolaltă a multor resurse ale agenţiei. Toate sunt gratuite şi disponibile profesorilor şi elevilor, părinţilor, liderilor civici, muzeelor şi tuturor celorlalţi”.

În plus, agenţia va găzui o ediţie specială a „NASA Science Live", miercuri, la ora României 21.00.

Muzeul American de Istorie Naturală va transmite întreaga zi „Earthfest”. La miezul nopţii de miercuri spre joi, geologul Martha Gilmore va susţine un „watch party” în care va oferi informaţii despre Pământ şi va compara planeta noastră cu cele vecine.

Prin unealta de căutare online Earth Day Network pot fi descoperite numeroase alte evenimente dedicate acestei zile.