Victoria obţinută de Spania în faţa Elveţiei, la penalty-uri, meci difuzat de Pro TV, a fost lider de audienţă în intervalul 19.00 - 21.42. Meciul decis de italieni în faţa belgienilor a fost, de asemenea, în top.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.0 puncte de rating şi 33.9% cotă de piaţă,mai mult decât dublu faţă de locul 2 care avea doar 4.1 puncte de audienţă şi 15.4% share. În acelaşi interval, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 şi 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat 8.2 puncte de audienţă şi 37.5% share, în timp ce locul 2 avea 3.1puncte de audienţă şi 14.0% share.

Cel de-al doilea meci din sferturi a început la ora 22:00 şi le-a pus faţă în faţă pe două dintre marile favorite ale turneului: Belgia şi Italia.

Prima repriză a fost una spectaculoasă din punct de vedere al golurilor, italienii marcând de două ori prin Barella şi Insigne în minutele 31 şi 44, iar belgienii o dată prin Lukaku, în prelungiri. În semifinale, Italia va întâlni Spania.

Meciul decis de italieni în faţa belgienilor, încă din prima repriză, a fost, de asemenea, lider de audienţă. 

Disputa a înregistrat 11.3 puncte de rating şi 33.5% cotă de piaţă în rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD faţă de televiziunea de pe poziţia secundă care aveadoar 7.1puncte de rating şi 21.1% share.

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 şi 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 22.00 - 23.56, Pro TV acondus topul televiziunilor cu 10.5 puncte de audienţă şi 37.6% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea doar4.8 puncte de rating şi 17.2% share.

Sâmbătă, de la ora 19.00, Cehia va întâlni Danemarca. Ultimul meci al sferturilor are loc la ora 22.00 între Ucraina şi Anglia. 

Meciurile fără egal pot fi văzute, în direct, la Pro TV şi pe VOYO. 
 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.