Postul de televiziune Kanald D a fost lider de audienţă, marţi seară, la nivel naţional şi urban cu emisiunea „Exatlon”, care a fost urmărită, în medie, de 1,8 milioane de spectatori.
Editia de marţi a „Exatlon”, cu duelul dintre Războinici şi Faimoşi, dar şi eliminarea din competiţia sportivă, a pozitionat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, atât la nivelul întregii ţări, cât şi la nivelul populaţiei din mediul urban.
Cu un rating de 10,1% şi o cotă de piaţă de 20,0%,, pe targetul Naţional, şi 8,0% rating şi 16,2% cotă de piaţă, pe targetul All Urban, postul Kanal D a fost lider de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Cât priveşte publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, pe întreaga durată de difuzare a emisiunii, 20.05 – 23.01, staţia TV s-a clasat pe locul al doilea, cu 7,8% rating şi 19,0% cotă de piaţă, la o diferenţă de 32.000 de telespectatori de primul poziţionat.
Marţi, în intervalul orar mentionat, reality show-ul „Exatlon” a fost turmarit în medie, în fiecare minut al difuzării, de 1.805.000 de telespectatori. În minutul de aur, atins la 21.28, emisiunea era urmărită de 2.381.000 de români.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.