Postul de televiziune Kanald D a fost lider de audienţă, marţi seară, la nivel naţional şi urban cu emisiunea „Exatlon”, care a fost urmărită, în medie, de 1,8 milioane de spectatori.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Editia de marţi a „Exatlon”, cu duelul dintre Războinici şi Faimoşi, dar şi eliminarea din competiţia sportivă, a pozitionat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, atât la nivelul întregii ţări, cât şi la nivelul populaţiei din mediul urban.

Cu un rating de 10,1% şi o cotă de piaţă de 20,0%,, pe targetul Naţional, şi 8,0% rating şi 16,2% cotă de piaţă, pe targetul All Urban, postul Kanal D a fost lider de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Cât priveşte publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, pe întreaga durată de difuzare a emisiunii, 20.05 – 23.01, staţia TV s-a clasat pe locul al doilea, cu 7,8% rating şi 19,0% cotă de piaţă, la o diferenţă de 32.000 de telespectatori de primul poziţionat.

Marţi, în intervalul orar mentionat, reality show-ul „Exatlon” a fost turmarit în medie, în fiecare minut al difuzării, de 1.805.000 de telespectatori. În minutul de aur, atins la 21.28, emisiunea era urmărită de 2.381.000 de români. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.