Kanal D a fost lider de audienţă la nivelul întregii ţări şi la oraşe, cu episodul difuzat miercuri din serialul „Fiica ambasadorului”, după ce a fost urmărit de 1,4 milioane de telespectatori.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piaţă, atât pe targetul Naţional, cât şi pe cel All Urban.

În ceea ce priveşte publicul din întreaga ţară, epiosodul difuzat miercuri a cumulat o cotă de piaţă de peste 20% şi o medie de telespectatori, în fiecare minut al difuzării, pe întreaga durată a difuzării, de 1.475.000 de fani.

Aseară, în intervalul difuzării serialului, Kanal D a surclasat celelalte staţii concurente, cu 8.4 puncte de rating şi 20,3% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 6,4 puncte de rating şi 16,4% cota de piaţă, pe targetul all Urban.

Minutul de maximă audienţă, atins la 20.52, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 1,8 milioane (1.810.000) de fani ai serialului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.