Kanal D a fost, sâmbătă şi duminică, lider de audienţă cu „Survivor România” pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media şi transmise într-un comunicat.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Sâmbătă, postul s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe toate categoriile de public. În intervalul de difuzare a reality show-ului „Survivor România” (19:58 - 23:56), a înregistrat 9,9 puncte de rating şi 26,o% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 7,7 puncte de rating şi 21,3% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 7,4 puncte de rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

Ediţia de sâmbătă a fost urmărită în medie de peste 1,7 milioane (1.742.000) de români din întreaga ţară. În minutul de maximă audienţă, atins la 22:31, au fost înregistraţi 2.328.000 de telespectatori.

Duminică, postul şi-a menţinut poziţia de lider de piaţă, cu ediţia difuzată. Kanal D a fost pe primul loc în preferinţele telespectatorilor, pe toate categoriile de public. A înregistrat 9,2 puncte de rating şi 23,9% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 7,1 puncte de rating şi 20,4% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 5,9 puncte de rating şi 23,5% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

În medie, peste 1,6 milioane (1.629.000) de telespectatori din întreaga ţară au urmărit ediţia de duminică a „Survivor România”, în fiecare minut al difuzării. În minutul de aur, atins la 22:00, peste 2 milioane (2.146.000) de telespectatori din întreaga ţară urmăreau confruntarea dintre Războinci şi Faimoşi.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.