Grupul Pro TV a obţinut un venit net în valoare de peste 191 de milioane de dolari în perioada ianuarie – decembrie 2017, în creştere cu 9,5% la o rată constantă a cursului de schimb valutar, comparativ cu anul precedent, înregistrând cel mai bun profit operaţional din ultimii 10 ani.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Creşterea înregistrată în 2017 în România reprezintă cea mai mare creştere la nivelul ţărilor pentru care Central European Media Enterprises Ltd. (CME), din care face parte grupul Pro TV, a raportat rezultatele financiare (Bulgaria, Cehia, România şi Slovacia), informează Pro TV. 

În 2017, grupul Pro TV, parte a Central European Media Enterprises Ltd. (”CME”), a fost lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public - comercial, urban şi naţional. Grupul, din care fac parte şapte televiziuni (Pro TV, Pro 2, Pro X, Pro Gold, Pro Cinema, MTV România şi PRO TV Internaţional), a înregistrat o creştere de 2,3 puncte procentuale în share, pe durata întregii zile, faţă de anul 2016.

Pe parcursul anului 2017, grupul Pro TV a obţinut pe segmentul publicului comercial pe durata întregii zile o medie de 4,6 puncte de rating şi 27,4% share.

„Ne bucurăm să observăm că, în fiecare an, poziţia de lider a grupului Pro TV pe piaţa media din România se reconfirmă. Atât în 2018, cât şi în anii care urmează, ne vom păstra obiectivul principal, de a le oferi telespectatorilor conţinut de calitate, informaţii relevante şi divertisment de top, reţetă cu care românii sunt obişnuiţi”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

„Suntem extrem de mândri de succesul şi de realizările echipei noastre din România. Implicarea lor în crearea programelor de cea mai bună calitate continuă să menţină Pro TV în topul celor mai populare televiziuni din România. Aşteptăm cu interes un nou an cu rezultate de audienţă foarte bune”, a declarat Mark Kobal, Head of Investor Relations la CME.

În trimestrul al patrulea (octombrie-decembrie 2017), grupul Pro TV a obţinut venituri nete în valoare de peste 63 milioane de dolari, reprezentând o creştere de 9% la o rată constantă a cursului de schimb valutar faţă de aceeaşi perioadă a anului 2016.

La nivelul rezultatelor de audienţă înregistrate în perioada octombrie-decembrie 2017, grupul Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta între 18 şi 49 ani, grupul Pro TV a obţinut o medie de 4,7 puncte de rating şi 27% share, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.