Finala emisiunii culinare ”Chefi la cuţite”, aflată la cel de-al doilea sezon, transmisă de postul de televiziune Antena 1, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, marţi seară, şi a fost urmărită de aproape două milioane de telespectatori la nivel naţional în minutul de maximă audienţă, de la 21.19.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În intervalul orar 20.31-23.36 emisiunea a fost lider de audienţă, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani de 12,6 puncte de rating şi 30,8% cotă de piaţă, fiind urmată de Pro TV, cu 8,2 puncte de rating şi 20,1 % cotă de piaţă, informează Antena 1.

La nivel urban, Antena 1 a condus topul cu o audienţă medie de 9,8 puncte de rating şi 21,3% cotă de piaţă şi a fost urmată pe locul secund de Kanal D, cu 7,6 puncte de rating şi 16,5 % cotă de piaţă, în vreme ce Pro TV se clasa pe locul al treilea, cu 6,6 puncte de rating şi 14,3 % cotă de piaţă.

Raportul s-a păstrat şi la nivel naţional, categorie pe care Antena 1 a fost lider de audienţă cu o medie de 8,5 puncte de rating şi 19,4 % cotă de piaţă. Kanal D a ocupat poziţia secundă, cu 8 puncte de rating şi 18,4 % cotă de piaţă, şi Pro TV a ocupat locul al treilea, cu 6,8 puncte de rating şi 15,6% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă atins pe publicul comercial la 22.47, ”Chefi la cuţite” avea un vârf de 16,1 puncte de rating şi 39,5% cotă de piaţă, mai mult decât triplu faţă de Pro TV, care avea tot atunci 5,3 puncte de rating şi 12,9% cotă de piaţă.

Câştigătorul acestui sezon al emisiunii ”Chefi la cuţite”, care a primit un premiu în valoare de 30.000 de euro, a fost concurentul Cristian Voicu din echipa gri, condusă de chef Florin Dumitrescu.

Antena 1 a condus şi prime time-ul zilei de marţi (intervalul cuprins între orele 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 10,3 puncte de rating şi 25,6% cotă de piaţă, fiind urmată de Pro TV, cu o medie de 9,8 puncte de rating şi 24,4 procente din cota de piaţă.  

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.