Emisiunea „Exatlon”, difuzată de Kanal D, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, miercuri seară, în intervalul 20.18 – 23.05, în care a fost urmărită de peste 1,8 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Reality show-ul „Exatlon” a fost urmărit de 1.853.000 de telespectatori la nivel naţional, obţinând 10,4 puncte de rating şi 22,6% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Pro TV, cu 6,1 puncte de rating şi 13,2% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul de public comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Exatlon” a înregistrat 8 puncte de rating şi 21,6% cotă de piaţă, în timp ce pe locul al doilea în clasament s-a situat Pro TV, cu 6,3 puncte de rating şi 17,2% cotă de piaţă.

La nivel urban, „Exatlon” a obţinut 8,4 puncte de rating şi 19,1% cotă de piaţă. Cel de-al doilea loc în top a fost ocupat de Pro TV, cu 5,8 puncte de rating şi 13,1% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, 22.00, reality show-ul a fost urmărit de 2.287.000 de telespectatori.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.