Evenimentul global „Tudum”, în care Netflix a prezentat fanilor mai mult de 100 de producţii, cu imagini şi trailere în premieră, a adunat peste 25 de milioane de vizualizări, a anunţat serviciul de streaming.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Netflix a organizat primul eveniment global dedicat fanilor pe 25 septembrie.

Compania a precizat că „Tudum” a adunat peste 25,7 milioane de vizualizări pe cele 29 de canale Netflix de YouTube, Twitter, Twitch, Facebook, TikTok şi pe Tudum.com.

Serviciul de streaming a mai anunţat că, în 15 minute după încheierea show-ului, clipurile şi trailerele partajate au generat 300 de milioane de vizualizări în social media. Până acum, numărul total al vizualizărilor pentru întreg conţinutul din eveniment este de aproximativ 695 de milioane, în peste 180 de ţări.

Show-ul online de trei ore a cuprins panel-uri interactive şi discuţii cu starurile şi creatorii unora dintre cele mai cunoscute producţii, precum „Stranger Things”, „Bridgerton”, „The Witcher”, „La casa de papel” şi „Cobra Kai”. Pentru serialele „The Crown” şi „Emily in Paris” au fost dezvăluite datele premierei noilor sezoane.

Între documentarele ce urmează să fie lansate se numără „Jeen-Yuhs”, despre rapperul Kanye West, şi „Tiger King 2”, în care controversatul Joe Tiger acordă un interviu din închisoare.

Dintre filmele prezentate în eveniment se remarcă „Don’t Look Up”, cu Meryl Streep, Leonardo DiCaprio, Jennifer Lawrence, Rob Morgan şi Jonah Hill, şi continuarea „Enola Holmes”, cu Millie Bobby Brown, Henry Cavill şi Helena Bonham Carter.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.