Episodul special "Las Fierbinţi", din 24 decembrie, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, iar la nivel naţional peste 1,9 milioane de telespectatori au urmărit comedia la PRO TV.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Las Fierbinţi" a înregistrat 11.5 puncte de rating şi 30.8% share pe segmentul de public comercial cu vârste curpinse între 18 şi 49 de ani, în timp ce televiziunea de poziţia secundă avea 4.9 puncte de rating si 13.3% share.

În minutul de aur, aproape 2,4 milioane de telespectatori de la nivelul întregii ţări au urmărit episodul.

Din programul special de Crăciun pregătit de Pro TV au făcut parte filmele: „Miracolul de pe strada 34”, „Singur acasă 3”, „Greu de ucis 3”, „Familia Crood”, „Hugo”, dar şi „Singur acasă 4”, „Echipa de bob”, comedia „Annie”, cu Cameron Diaz şi Jammie Foxx, „Poveşti de adormit copiii”, „Albă ca Zăpada şi Războinicul Vânător” şi „Fantomele fostelor iubite”, cu Matthew McConaughey, Jennifer Garner şi Michael Douglas în distribuţie. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.