Emisiunea "România, te iubesc", difuzată duminică de Pro TV, a fost lider lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a reuşit să obţină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, 3.4 puncte de rating şi 17.9% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obţinut 1.3 puncte de rating şi 6.7% share.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În prima ediţie a noului sezon "România, te iubesc!", telespectatorii au văzut un documentar despre dezastrul de la Rânca, un material realizat de Alex Dima, corespondent special Ştirile Pro TV. 

Documentarul "Un munte de prostie" a arătat situaţia dramatică a canalizării, a dejecţiilor revărsate în mijlocul pădurii, lipsa iluminatului public, planurile de dezvoltare uitate în dosare, construirea haotică în zonă şi cum au contribuit toate acestea la transformarea unui colţ de rai într-un dezastru. Cu toate acestea, Rânca este un loc foarte dorit, unde au case judecători, procurori, politicieni, funcţionari publici, oameni cu influenţă.

Duminică, de la ora 18.00, Paula Herlo va prezenta culisele industriei textile din România, aflată în pericol din cauză că marii investitori din străinătate preferă să îşi mute producţiile către alte ţări pentru că oferă preţuri mult mai mici şi timpi de livrare mai buni. România e etichetată ca fiind mâna de lucru a marilor case de modă şi a giganţilor din industria de modă - Prada, Hugo Boss, Viviene Westwood, Max Mara, sunt doar câteva dintre brandurile de lux care îşi cos colecţiile în fabricile româneşti. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.