Emisiunea "România, te iubesc!", difuzată duminică la Pro TV, în care telespectatorii au văzut pe larg poveştile femeilor plecate să îngrijească bătrânii din Italia, într-un reportaj realizat de Rareş Năstase, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Programul a reuşit să obţină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, 3.7 puncte de rating şi 18.9% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obţinut 1.9 puncte de rating şi 9.4% share.

Depresia acută cu care se confruntă acestea după ce trec prin abuzuri, adaptarea la noul mediu şi pierderea statutului social pe care îl aveau în ţară, a primit de la specialişti denumirea Sindromul Italia şi din păcate adună din ce în ce mai multe victime.

Duminica viitoare, Paula Herlo le va arăta telespectatorilor ce se întâmplă în industria textilă. Giganţii din industria de modă precum Prada, Hugo Boss, Viviene Westwood, Max Mara sunt doar câteva dintre brandurile de lux care îşi cos colecţiile în fabricile româneşti. Cu toate acestea, este o industrie aflată în pericol deoarece marii investitori din străinătate preferă să îşi mute producţiile către alte ţări pentru că oferă preţuri mult mai mici şi timpi de livrare mai buni. 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.