Emisiunea ”iUmor”, difuzată de Antena 1, a fost duminică seară lider de audienţă pe toate categoriile de public, în intervalul orar 19.59 - 22.27, cu o audienţă medie de 9,4 puncte de rating şi 19,1% cotă de piaţă.
Postul de televiziune a fost lider de audienţă şi la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audienţă medie de 10,1 puncte de rating şi 20,4% cotă de piaţă, în timp ce Pro Tv s-a clasat din nou pe locul al doilea cu 8,8% puncte de rating şi 17,8% cotă de piaţă, transmite Antena 1.
În ceea ce priveşte publicul comercial din mediul urban, emisiunea ”iUmor” a înregistrat o audienţă medie de 11,9 puncte de rating şi 26,4% cotă de piaţă, în timp ce Pro Tv s-a clasat tot pe locul al doilea cu 11,4 puncte de rating şi 25,3% cotă de piaţă.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
La nivelul întregului public din România, Antena 1 a ocupat prima poziţie, cu 9,4 puncte de rating şi 19,1% cotă de piaţă, urmată de ProTv cu 9,3 puncte de rating şi 18,9% cotă de piaţă.
Cel de-al doilea sezon al emisiunii ”iUmor” a început pe 2 octombrie, de la ora 20.00, la Antena 1, membrii juriului fiind Delia, Mihai Bendeac şi Cheloo.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.