Emisiunea „Exatlon”, difuzată de televiziunea Kanal D, a fost urmărită, marţi seară, în intervalul orar 20.40-23.10, de peste 1,7 milioane de telespectatori la nivel naţional, show-ul situându-se pe primul loc în topul audienţelor, pe segmentele de public naţional şi urban.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Show-ul „Exatlon” a fost lider de audienţă la nivelul publicului naţional, fiind urmărit de 1.747.000 de telespectatori şi înregistrand 9,8 puncte de rating şi 20,7% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Pro TV, cu 8,3 puncte de rating şi 17,6% cotă de piaţă, conform datelor oferite de Kantar Media Romania, informază Kanal D.

Pe segmentul de public All Urban, „Exatlon” a fost lider de audienţă cu 8,7 puncte de rating şi 18,8% cotă de piaţă, spre deosebire de Pro TV, care a ocupat cel de-al doilea loc în clasament, cu 7,6 puncte de rating şi 16,6% cotă de piaţă.

La nivel comercial, emisiunea s-a situat pe cel de-al doilea loc în topul audienţelor, cu 8 puncte de rating şi 21% cotă de piaţă. Pe primul loc s-a situat Pro TV, cu 10,1 puncte de rating şi 26,6% cotă de piaţă. 

Minutul de aur, înregistrat la 22.07, a ţinut în faţa micilor ecrane peste două milioane de telespectatori (2.046.000).

În această ediţie a emisiunii, concurenta Rafaela a părăsit show-ul, în urma voturilor telespectatorilor.

Sâmbătă, de la ora 20.00, Kanal D va difuza o ediţie specială „Exatlon”, în care cele doua echipe rivale se vor uni pentru a reprezenta România într-o confruntare în premieră în materie de asemenea formate. Echipa Exatlon Romania se va lupta cu echipa Exatlon Mexic.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.