Emisiunea „Exatlon”, difuzată de televiziunea Kanal D, miercuri, în intervalul orar 19.52 – 23.04, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a fost urmărită de aproape 1,4 milioane de telespectatori din întreaga ţară.
La nivel naţional, emisiunea „Exatlon” a fost urmărită de 1.398.000 de telespectatori, obţinând 7,8 puncte de rating şi 18,6% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top în acelaşi interval orar, s-a situat Antena 1, cu 5,9 puncte de rating şi 14,1% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Kanal D.
Pe segmentul de public comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Exatlon” a obţinut 7,1 puncte de rating şi 20,3% cotă de piaţă, spre deosebire de Pro TV, care a ocupat cel de-al doilea loc în top, cu 6,9 puncte de rating şi 19,7% cotă de piaţă.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
La nivel urban, emisiunea a obţinut 7,6 puncte de rating şi 17,8% cotă de piaţă, în timp pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Pro TV, cu 6 puncte de rating şi 14% cotă de piaţă.
Săptămâna viitoare, Kanal D va difuza finala emisiunii „Exatlon”.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.